کانون «مشکات» با مسابقه "بهار زندگی " به استقبال سی امین سالروز تاسیس کانون های مساجد می رود
کانون «مشکات» با مسابقه "بهار زندگي " به استقبال سي امين سالروز تاسيس کانون هاي مساجد مي رود
همزمان با میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام؛

کانون «مشکات» با مسابقه "بهار زندگی " به استقبال سی امین سالروز تاسیس کانون های مساجد می رود

مدير کانون فرهنگي هنري "مشکات" اسفراين از برگزاري مسابقه فرهنگي " بهار زندگي" به مناسبت ميلاد جوان برومند کربلا، حضرت علي اکبر عليه السلام و در آستانه 18 اسفند، سالروز تأسيس کانون هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 45201 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۱:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام به همین مناسبت، آغاز مسابقه مجازی "بهار زندگی"  را اعلام کرد و گفت:  این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت و نیز سی امین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

وی از طراحی دو بخش اصلی برای این مسابقه خبر داد و افزود: کلیپ و نماهنگ با حداکثر زمان  سه دقیقه و نیز عکس همراه با دل نوشته این بخش ها را تشکیل می دهد.

براتی به موضوعات آثار ارسالی نیز اشاره کرد و توضیح داد: ویژگی منتظر واقعی،  کانون های مساجد، نشاط، شادابی و پرورش جوان متعهد و پویا و نیز دغدغه فرهنگی و هنری جوانان محله ما  از اهم موضوعات دربردارنده آثار این مسابقه است.

وی زمان ارسال آثار را ۲۰ اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و در توضیحی تکمیلی گفت:  علاقمندان می توانند آثار خود را تا مهلت اعلام شده از طریق پیام رسان ایتا به شماره همراه: ۰۹۳۹۰۸۳۲۱۳۳و یا به نام کاربری baraty_nkh@ ارسال کنند.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری "مشکات" مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف اسفراین از کانون های برگزیده رواق دانش در سومین رویدادملی فهما است و در میان کانون های کشور شایسته تقدیر شناخته شد.

 

پایان/